Boeken

Boek review : De bucket list & Happyness planner boek

Vandaag heb ik voor jullie twee te gekke boeken als review. Ik kocht ze vorige maand bij de Hema en was helemaal verkocht. Ik vond de buitenkant erg tof al eruit zien laat staan de binnenkant. Voordat ik de Hema bestormde en deze 2 boeken had gekocht wist ik nog helemaal niks van deze twee af. Vandaag laat ik jullie kennismaken met deze te gekke notitieboeken / doe boeken.

——————————————————–

Bucket list boek

Als ik aan een bucketlist denk , dan denk ik aan mijn lijstje op pinterest of wat ik al eerder op mijn blog vermelde over de dingen wat ik graag nog zou willen doen. Toen ik deze in de schappen van de Hema lag liggen was ik wel benieuwd naar de inhoud van deze bucket list boek. Zou het allemaal lege vellen zijn? Of zouden er juist allemaal lijstjes in zitten wat je zelf nog moet invullen?
Dat laatste is het geval en dat vind ik zelf erg tof. Je kan zelf invullen hoe je bucket list eruit zal gaan zien.

Als je het bucketlist boek open doet dan zie je deze lege pagina met kleine vierkantjes ernaast. Ik gebruik deze pagina als inhoud van mijn bucketlist boek. Zoals je kan zien heb ik voor elke pagina een aparte onderwerp. Zoals voor mijn blog heb ik een pagina vol met dingen die ik nog zo graag wil doen , op persoonlijk gebied heb ik wel dingen staan wat ik nog wil gaan doen etc.  Het is helemaal aan jezelf hoe je zo’n pagina invult. Dat maakt het dit boek zo leuk!

Ik ben erg blij met het aanschaffen van dit bucketlist boek. Deze is 3 euro en kan je uiteraard kopen bij de Hema 🙂

—————————————————————————————

Happyness planner

Ik kende deze Happyness planner nog niet van de hema totdat ik hem in mijn handen hield. Ik bladerde er wat door heen en ik was verkocht. De buitenkant vond ik al super leuk eruit zien  ( roze is mijn favoriete kleur ! ) en de binnenkant was ik ook erg enthousiast over. Al een tijdje probeer ik elke dag wat positiviteit op te schrijven maar dat lukt niet zo erg. Maar sinds ik dit boekje in bezet heb gaat daar verandering in komen! Er zit ook een paar leuke quotes tussen wat het boekje nog leuker maakt!

Zoals je op de foto’s ziet kan je een beetje zien hoe deze happyness boekje eruit ziet. Ik ben nog steeds erg blij ermee en ik schrijf elke dag wat op in het boekje.
Ook handig om je plannen voor de volgende dag er in te zetten.
Deze Happyness boekje is maar 3 euro en is te koop bij de Hema!