Boek review : Josje huisman – #dresscodeJosje

Toen ik een tijd terug naar RTL Boulevard zat te kijken kwam een fragment voorbij van Josje huisman die haar eerste boek presenteerde ( #dresscodeJosje ) . Mijn ogen gingen wijder open en ik was nieuwsgierig geworden naar het boek. Ik vind Josje echt een leuke meid en die doet en draagt wat ze zelf wilt. Dat vind ik zelf het leukste van haar. Na deze avond besloot ik om het boek te gaan bestellen en te lezen. Dit boek is een Lifestyle boek met allemaal lifestyle tips van Josje. Ik heb dit boek binnen 2 dagen uit  ( mijn record eigenlijk met het lezen van een boek 😛 ) . Vandaag een review over dit boek en vertel ik uiteindelijk ook wat ik er van vind!

Als ik het boek open sla zie ik dit met een geweldige leuke quote ( Bepaal je eigen stijl ). Ik vind het zelf ook een mooie quote. Je hebt het zelf in de hand om een eigen stijl te creëren of iedereen nadoen met outfits. In dit boek zie je verschillende stylen wat Josje draagt en geeft enorm veel leuke tips voor feestjes buiten en binnen het huis en meer. In dit boek vind je enorm veel leuke foto’s. Hoe het boek in elkaar zit vind ik erg tof.

Hierboven kan je een beetje zien hoe het boek eruit ziet. Er staat ook op elke pagina een look van Josje in en welke kleding ze waar heeft gekocht.

Mijn mening van het boek & waar te koop

Ik had dit boek binnen 2 dagen uit en dat was zeker positief want ik vond hem zo leuk lezen! Leuk met veel foto’s , veel tips en hele toffe outfits van Josje staan er in. Ik ben echt fan van Josje sinds dit boek geworden. Als je van Lifestyle boeken houd is dit zeker een aanrader. Ik ben ook fan geworden van haar kledingstyle.

Dit boek kan je onder andere kopen bij Bol.com en is 22,95 en als je hem voor 23 uur besteld dan heb je hem de volgende dag al in huis!

En ken je dit boek al of ken je Josje Huisman ?

Liefs ,