Boeken

Boek review : Live love Run van Annemerel

Vanaf vandaag kan je regelmatig op mijn blog een review vinden van boeken wat ik lees. Het zal wel niet elke week zijn maar om de paar weken. Ik wissel graag om met andere artikelen. Voor vandaag heb ik een review over het boek van Annemerel ( Live Love Run ) . Ik kwam deze boek tegen op andere blogs en ik was eigenlijk wel nieuwsgierig ernaar. Ik vind zelf het hardlopen erg fijn en lekker maar ik vind het nog moeilijk om echt te gaan hardlopen en ik heb vaak last van eten als ik aan het hardlopen. Dit boek zit bomvol tips / tricks en hele leuke feitjes over het hardlopen.

Wat bol.com zegt over Live Love Runย

Annemerel de Jongh was nooit bijzonder sportief, totdat ze op haar 17e het hardloopvirus te pakken kreeg. Nu maakt niets haar gelukkiger dan het lopen van marathons. Hoe ze van hardloophater hardloopliefhebber is geworden vertelt ze in Live, Love, Run. Aan de hand van persoonlijke anekdotes, praktische tips en recepten vertelt ze je alle ins en outs van het hardlopen: hoe je het beste kunt beginnen, hoe je het volhoudt, wat je aantrekt, hoe je zorgt dat je geen blessures krijgt (en wat je moet doen als je er toch mee te maken krijgt) en nog veel meer. Na het lezen van dit boek kun je niet anders dan je hardloopschoenen aantrekken en van start gaan.

Wat ik van het boek vind

Ik ben echt enorm verrast met dit boek. Het hardlopen spreekt me sowieso aan en dan gaat het lezen natuurlijk ook wat makkelijker en lees je gauw het boek binnen een week uit ๐Ÿ™‚ . ย Tussen alle tekst vind je ook nog allemaal leuke foto’s van Annemerel. Erg leuk om te zien en het is zeker een leerzaam boek. Zoals bol zegt na het lezen van het boek kan je niet wachten om te beginnen met hardlopen. Nou dat had ik zeker. Ik was meteen begonnen met hardlopen dankzij het lezen van haar boek. Ook vind ik het onwijs tof om te lezen wat je het beste kan eten en ze geeft heel veel tips op het gebied van eten en hardlopen.

Dit boek raad ik zeker aan alle hardlopers of mensen die echt weer willen beginnen met hardlopen! Ze schrijft onwijs leuk en je leert onwijs veel van nadat je het boek heb gelezen!

Ik geef dit boek een dikke 8 !ย

Je kan dit boek onder andere verkrijgen bij Bol.com voor maar 20 euro en dan hoef je ook niet verzendkosten te betalen!