Concert review : Queen & Adam Lambert

Lieve lezers

Vandaag heb ik voor jullie een review over en concert waar ik ben geweest. Namelijk van Queen & Adam Lambert. Zoals misschien mensen weten is dat de originele zanger ( Freddie ) al tijd lang is overleden aan Aids.  En nu hebben ze voor de tour een vervanger gevonden namelijk Adam Lambert!!  Adam Lambert deed mee met een Idols editie in Amerika. Hij deed toevallig bij zijn auditie ook een nummer van Queen!! Misschien ken je het nummer van Adam lambert nog wel met ‘ Whataya Want from Me ‘ ? klik hier voor het nummer! Maar goed ik ben verder een grote fan van Queen en vroeger werd heel vaak Queen hier gedraaid en ik was er ook eigenlijk mee opgegroeid… En vandaar wilde ik zo graag naar hun concert!!!  Dus mijn papa had twee kaartjes kunnen regelen!! Hieronder zie je het verslag en trouwens alle foto’s zijn gemaakt door mij!! en ik zat trouwens helemaal achteraan…

—————————————————————————————————————–

Zoals jullie zien we zaten helemaal achterin ( 2e rang Zuid ) bij de Ziggo Dome maar we konden echt goed alles zien! Gelukkig mocht mijn camera mee naar binnen dus ik kon goed inzoomen! Mijn vader en ik hadden maar een drankje meegenomen aangezien er geen pauze was. Dus 2 grote bier bekers namen we mee naar onze zit plek en even geduld en toen kwam Queen met Adam Lambert op. Wat een geweldige intro!! Ze speelde echt veel nummers en ik vond het zo geweldig! Ik zong met alle liedjes mee en ondertussen ook nog een aantal foto’s gemaakt. Zie hieronder voor een aantal foto’s + de setlist!

Zo dat waren een aantal foto’s . Ik heb nog meer maar ja ik kan ze niet alles laten zien! Als je benieuwd ben naar meer concert foto’s? Neem dan een kijkje op mijn Facebook pagina !!! Verder had Queen al mijn favoriete nummers gespeeld!! En ik vond vooral Bo Rhap zo geweldig nummer!! Ik kreeg er een kippenvel van!!!
Hieronder laat ik het filmpje zien van het nummer…  Deze video is niet van mij!!

Tenslotte wou ik nog zeggen dat het een geweldige concert was!! Ik heb me prima vermaakt!! En ik ben blij dat ik er geweest was!! En de Ziggo Dome vind ik qua geluid heel erg fijn. Beter zelfs dan de Arena.  Het was echt top!! En mijn aankomende concert is :  All Time Low !!! En Natuurlijk The Script in Maart. Beide concerten komen ook een review over!!!

En wat is jou laatste concert bezoek ? of naar welke concert ben je van plan om te gaan?

Liefs ,
Joor